Poslovanje in uporaba spletne strani flyone.siSpletno stran in domeno https://flyone.si (v nadaljevanju tudi flyone.si) upravlja ASAA RAČUNALNIŠTVO, d. o. o., Miklošičeva 7A, 1000 Ljubljana, matična številka: 917430300, davčna številka: 95144285 (v nadaljevanju ASSA RAČUNALNIŠTVO). ASAA RAČUNALNIŠTVO je upravljavec Flight Simulator #1. Prodaja vstopnice za atrakcije, dogodke in trgovsko blago prek svojega spletnega mesta (v nadaljevanju tudi "prodajalec").
Zaupni podatki se prenašajo po varni povezavi SSL, kar vam omogoča varno spletno nakupovanje.
Splošni pogoji poslovanja urejajo spletno trgovino flyone. si, pravice in obveznosti uporabnika (v nadaljevanju tudi kupca) in prodajalca ter urejajo njun poslovni odnos.
Plačilo lahko opravite s kreditno kartico (MasterCard, Visa in DinersClub). Plačila potekajo po sistemu Stripe. Vse plačilne pogoje in varnostne protokole določa in upošteva družba Stripe. Pri nakupu s kreditnimi in debetnimi karticami je vnos kode CVC plačilne kartice obvezen. Koda so zadnje tri ali štiri številke na hrbtni strani bančne kartice v polju za podpis. Transakcija bo na vašem bančnem izpisku zabeležena kot Flight Simulator #1 Ljubljana. Nakupovalni računi/kuponi so shranjeni kot datoteka PDF, za katero je treba v računalnik namestiti program Adobe Reader 7.0 ali njegovo novejšo različico. Vsaka stranka mora za spletno nakupovanje navesti svoje ime, telefonsko številko in e-pošto, da lahko odda naročilo.
Kupec ali uporabnik storitev družbe ASAA RAČUNALNIŠTVO se strinja, da bo družba ASAA RAČUNALNIŠTVO elektronsko posredovane podatke uporabila za namen izpolnitve naročila in posredovanja informacij. Družba ASAA RAČUNALNIŠTVO bo vse osebne podatke uporabnika ves čas varovala v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Če uporabnik ne želi več prejemati novic in oglasov družbe ASAA RAČUNALNIŠTVO se lahko od njih odjavi. Navodila za odjavo so na voljo v vsakem izvodu glasila in e-pošte. Odjavite se lahko tudi po elektronski pošti na naslov Sim@flyone.si ali po pošti na naslov ASAA RAČUNALNIŠTVO, d. o. o., Miklošičeva cesta 7, 1000 Ljubljana. Uporabnikovi podatki se v nobenem primeru ne bodo posredovali nepooblaščenim osebam. Uporabnik je odgovoren za zaščito svojih osebnih podatkov, tako da zagotovi varnost svojega e-poštnega naslova.
Kupec mora upoštevati splošne pogoje, ki veljajo v času nakupa (spletne oddaje naročila). Ob oddaji naročila mora biti uporabnik posebej opozorjen na splošne pogoje, z oddajo naročila pa mora potrditi, da je z njimi seznanjen. Splošni pogoji so na voljo tudi na prijavnem pultu Simulatorja letenja št. 1. ASAA RAČUNALNIŠTVO si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev, vendar se za razmerje med strankama uporabljajo splošni pogoji, veljavni v času nakupa. Za reševanje sporov je pristojno sodišče v Ljubljani.
Dostopnost informacij pred sklenitvijo pogodbe
Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje podatke:
- glavne značilnosti blaga ali storitev v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov in blagu ali storitvam,
- ime podjetja, sedež podjetja in telefonsko številko podjetja, kadar je ta na voljo,
- končno cena blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej,
- informacijo o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati,
- plačilne pogoje ter pogoje dostave in izvedbe storitve, rok dostave blaga ali izvedbe storitve, kadar je to potrebno,
- informacijo o pritožbenem postopku pri podjetju oziroma pojasnilo glede postopka pritožbe, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
- naslov, na katerem podjetje opravlja dejavnost, telefonsko številko, številko telefaksa in naslov elektronske pošte podjetja, kadar so na voljo, po potrebi pa tudi ime in sedež podjetja, v imenu katerega deluje in na katerega lahko potrošnik naslovi svojo pritožbo,
- stroške, povezane z uporabo komunikacijskega sredstva, če se razlikujejo od osnovne tarife,
- pogoje, roke in postopek za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga v skladu s 43.č in 43.d členom Zakona o varstvu potrošnikov skupaj z obrazcem za odstop od pogodbe iz petega odstavka b43.d člena,
- rok, v katerem je mogoče odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č členom Zakona o varstvu potrošnikov; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom Zakona o varstvu potrošnikov nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- možnosti izvensodnega reševanja sporov in druga pravna sredstva, ki se uporabljajo za podjetja, ter njihova dostopnost.
Reklamacije vstopnicV skladu z 12. točko 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku. Glede na navedeno zakonsko izjemo, v skladu s katero potrošnik nima pravice do odstopa od nakupa vstopnic, so vsa naročila vstopnic obvezujoča, ne glede na način naročila (po telefonu, elektronski pošti ali spletu).
Odstop od pogodbePotrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene zunaj svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odst. 43.d člena Zakona o varstvu potrošnikov. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Zaradi varstva osebnih podatkov in zaščite uporabniških profilov se za veljaven odstop od pogodbe šteje le pisni odstop po e-pošti ali pošti. V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: Miklošičeva 7A, 1000 Ljubljana ali ga osebno prinese v Flight simulator #1 Ljubljana. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Če izdelke začnete uporabljati, pa si premislite, izgubite pravico do odstopa od pogodbe. Tudi sicer naj bodo izdelki, ki jih vračate, nerabljeni, nepoškodovani ter v originalno zaprti embalaži. Priporočamo vam, da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti ni taka, kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, če je to mogoče. Pri odpiranju embalaže pazite, da embalaže ne poškodujete ter da embalažo, vključno z vso vsebino, ki je varovala vaš izdelek in posamezne dodatke, skrbno shranite vsaj pol leta od dneva prevzema, tako da bodo vaši stroški pri morebitnem vračilu čim manjši. Upoštevajte, da sami odgovarjate za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v povezavi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega, ali gre za pošiljko/paket/tovor).
Če je potrošnik artikel že prejel in odstopi od pogodbe, ga mora vrniti podjetju ASAA RAČUNALNIŠTVO ali osebi, ki jo je pooblastil za prevzem blaga, nemudoma oziroma najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.
Pri odstopu od pogodbe, v okviru katere je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.
Pritožbeni postopekPritožba se odda v pisni obliki na elektronski naslov Sim@flyone.si ali s priporočenim pismom na naslov prodajalca. V pritožbi je treba navesti vaše kontaktne informacije in natančen opis pritožbe. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Nakup vstopnic po spletu je dokončenPred klikom na Plačilo je kupec dolžan skrbno preveriti vse podatke o nakupu. Po nakupu vstopnic, ki je pri spletnem nakupu izvedena neposredno po kliku na plačilo, spremembe ali odstop od nakupa niso več mogoči.
DrugoVsako naročilo (kupoprodajna pogodba) kupca je shranjena v elektronski obliki na strežniku flyone.si.